2011-08-20 20:07:34

♥Filed Under: Allmänt

Selena Gomez kommer att vara värd på VMA Pre-Show!

Justin och Selena Gomez kan inte komma VMA: s "svarta mattan" tillsammans, men de kan mycket väl ha en run-in, nu när MTV har meddelat att Selena kommer att vara värd för prisutdelningen pre-show!
Det har inte meddelats ännu om Justin kommer att närvara vid VMAs, som hålls i Los Angeles på Sun., Aug 28, men hans hit låt "U Smile" har blivit nominerad för bästa manliga video.
"Jag är mycket glad över att vara en del av 2011 VMA-talet," EW.com citerade det Selena har sagt. "Efter alla mina år som jag tittat på VMA-talet har pre-show alltid varit en av mina favorit delar. Det är en sann ära att vara värd från den svarta mattan i år. "
Selena kommer att sparka igång sin värdskap vid 8 pm EST den kvällen. Lady Gaga kommer att öppna VMAs, och andra artister inkluderar Chris Brown, Adele, och Bruno Mars.

0


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: